21 November 2009

Projekt Kunang Kunang : Masuk Hospital semula

Dari hari Khamis lepas aku memang dah tak senang duduk.Tidur tak lena,Kentut tak berbau,makan tak kenyang.Nak drive pun tak bersemangat sejak lip tadak.Rasa tak sempurna saja.At last petang tadi aku hantar kereta aku ke kedai cat sama.Katanya nak repair pakai lip asal rm150 sebab nak kena simen dan cat balik.Pastuh mau repair pun tak tahan lama.So aku ambil keputusan untuk menggunakan lip PU.Beli kat kedai aksesori berdekatan ,rm80.Harga cat pun rm80.Esok petang kereta siap.Haiihhh..

Tadi time aku hantar kedai,ada sebijik kereta perdana limousine tengah repair.Katanya repair bumper belakang.Kereta perdana limousine memang rare dan semat gila.Aku penah tengok kat motortrader nak jual rm80K macam tuh.Kereta ni milik kerajaan Malaysia.





pintu dia berat nak mampus.Nak tutup pun kena hempas kuat kuat.

Share:

2 Rangsangan:

BaWaNg_mEraH_JaMbU said...

rm 78 ja kot...kakak mintak kurang....

Anep said...

hahha