16 May 2009

Selamat Hari Guru

Selamat Hari Guru kepada semua warga pendidik.Apapun aku nak mintak maaf kepada
# Puan Pengetua,susah susah sahaja 'tumpangkan' aku dengan megat naik kereta dia balik sekolah.Hahaha (terngiang ngiang kata kata din "PC ada 2 kosong lagik ni,cepat2 mai" .
# Cikgu matematik form 5 lupa nama kerana memaafkan kami atas kesalahan tuang rehat awal. (lapaq betoi aritu )
# Cikgu matematik form 5 yang sama sebab satu kelas tipu adjust jam bagi rehat awal.Minta maaf lagik. (kalau keluar lewat ayam ayam besar kat kantin orang sapu,harap cikgu memahami )
# Cikgu Matematik dari lumut apa ntah nama sebab tersalah susun ayat bila bercakap sehingga beliau menangis.( sumpah aku tak sengaja)
# Cikgu Adi , kaunselor (btoi ka eja?),Terima kasih sebab mem'bebaskan' aku dengan ikat jamin apabila ditangkap orang Jabatan Pendidikan. (Sumpah saya mana hisap rokok cikgu,Dunhill paduit pon taktau )
# Cikgu S dan D kerana selalu mengutuk beliau

dan semua cikgu yang pernah mengajar aku termasuk di sekolah rendah dan tadika .
Share:

4 Rangsangan:

iman said...

bagus.......semua cg ingat... untung cg yg ajar awk...
huhu..salam singgah....

Anep said...

untung betoi depa! ahaha..
TQ~ buat mcm blog sendiri

nbb said...

cha. ayat ang cam tak betoi ja. aku susah nak paham.

Anep said...

mau tak paham mai rumah aku aku cerita smbil baring baring atas katil yg empuk ni..apa mcm?