Selamat Hari Guru

Saturday, May 16, 2009

Selamat Hari Guru kepada semua warga pendidik.Apapun aku nak mintak maaf kepada
# Puan Pengetua,susah susah sahaja 'tumpangkan' aku dengan megat naik kereta dia balik sekolah.Hahaha (terngiang ngiang kata kata din "PC ada 2 kosong lagik ni,cepat2 mai" .
# Cikgu matematik form 5 lupa nama kerana memaafkan kami atas kesalahan tuang rehat awal. (lapaq betoi aritu )
# Cikgu matematik form 5 yang sama sebab satu kelas tipu adjust jam bagi rehat awal.Minta maaf lagik. (kalau keluar lewat ayam ayam besar kat kantin orang sapu,harap cikgu memahami )
# Cikgu Matematik dari lumut apa ntah nama sebab tersalah susun ayat bila bercakap sehingga beliau menangis.( sumpah aku tak sengaja)
# Cikgu Adi , kaunselor (btoi ka eja?),Terima kasih sebab mem'bebaskan' aku dengan ikat jamin apabila ditangkap orang Jabatan Pendidikan. (Sumpah saya mana hisap rokok cikgu,Dunhill paduit pon taktau )
# Cikgu S dan D kerana selalu mengutuk beliau

dan semua cikgu yang pernah mengajar aku termasuk di sekolah rendah dan tadika .

You Might Also Like

4 Rangsangan

Flickr Images