30 May 2009

Susahkah Menjadi Aku ??

Menjadi anak kedua bukan senang.Apabila kakak demam,anak kedua kena jaga.Apabila kakak dahaga,anak kedua kena hulur air.Apabila kakak lapar,anak kedua kena start enjin beli makanan.Apabila kakak beli barang,anak kedua kena angkat barang.Apabila kakak nak lega demam,anak kedua pulak rasa nak demam.

Apa kejadahnya yong tau fu uncle nyanyi2 pun aku dah tak berselara.Confirm aku demam!!


Share:

5 Rangsangan:

RaHsia(atas sbb2 peribadi said...

betuah jadi anak kedua kan...bila kakak nak bery..........erk.....akak nyanyikan ya wakakakkakaka

RaHsia(atas sbb2 peribadi) said...

betuah jadi anak kedua kan...bila kakak nak bery..........erk.....akak nyanyikan ya wakakakkakaka

Tinta Penulis said...

aku juga anak kedua..susah ke??ntah..mungkin..tp ianya mguji kita..mungkin memberi seribu kekuatan..aku bangga menjadi anak kedua..

Anep said...

anak kedua kurang kelihatan..tapi anak kedua selalunya plg bijak..gua dpt lihat..hehe

kerepek said...

eleh, buat buat demam konon. awek suruh buat laju ja