05 December 2009

Internet




Sejak Selasa lepas aku telah terputus hubungan dengan dunia luar.Banyak benda benda yang tak update angkara internet kena potong.Boleh dikatakan antara rekod terlama aku hidup tanpa internet sejak zaman fetus sehingga berusia 14tahun.Ni bila dapat aja connection terus sawan.Habis 'hang' pc ni kes banyak sangat tab dibuka.

Hidup tanpa internet bak hidup tanpa pedoman.Hiburan yang ada dirumah aku selain menyanyi sambil menggendangkan perut ialah menonton tv.Nasib baik aku ada bawak TV,nak harap TV bebudak rumah baru aku tuh,pergh! sofikated gila.Butang butang saja dah 1/4 daripada Tv tuh sendiri.Boleh dikatakan setiap butang yang ada di remote tersedia disitu.Aku rasa muka Tengku Abdul Rahman isytihar merdeka pun pernah keluar kat Tv tuh.Tv bilik aku simple tapi hanya dapat jelas siaran TV3 sahaja.Tak pasal aku layan NurKasih dan Jelita.

Papun esok nak kena ke PcFair usha usha modem broadband.Dengar kata Celcom ada buat promosi .



P/s : dalam usaha menyaman TMnet angkara kerugian teruk keatas hasil tanaman aku.
Share:

0 Rangsangan: