12 October 2009

Berita Hari Ini

Dalam usaha mencari rumah sewa disekitar Equine Park,tetiba jalan jadik jem semacam.Dari jauh dapat nampak polis banyak disekitar traffic light depan Jusco Equine.Ada evo polis 2bijik,waja polis 5-6 biji ,motor lagik.Nak kata eksiden tak mungkin pulak.Bila makin dekat,baru nampak sebijik honda accord penuh kesan tembakan dicermin.




SUBANG JAYA 12 Okt. — Dua lelaki yang disyaki terlibat dalam tiga siri rompakan bank di sekitar Lembah Klang sejak dua bulan lepas ditembak mati dalam kejadian berasingan hari ini.

Lelaki pertama yang berusia 33 tahun ditembak mati di Persiaran Equine Perdana Seri Kembangan berhampiran pusat membeli-belah Jusco pada kira-kira pukul 2.15 petang, manakala kejadian kedua membabitkan lelaki berusia 41 tahun di persimpangan Gohtong Jaya, Genting Higlands pada kira-kira pukul 3.30 petang.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Datuk Hasnan Hassan ketika ditemui di Equine Perdana mengesahkan kejadian itu, tetapi enggan mengulas lanjut. - Bernama

keterangan saksi:-
semasa kejadian kereta aku berada ditengah-tengah antara honda accord hitam dan pajero warna cream...trafic light merah...aku berhenti depan sekali...belakang aku honda accord...tiba2 pajero cream datang dari arah bertentangan dan berhenti betul2 depan kereta aku...polis keluar pajero terus tembak bertalu-talu kat kereta belakang...aku panik...polis suruh ketepi...aku belok kiri...langgar myvi...

Sumber:Cari Forum


aku rasa memang patut la polis buat macam ni.Nak bawak masuk lokap,isi borang,naik turun makhamah,masuk penjara kena spend makan minum lagik,pastuh keluar merompak balik.Buang masa aja.



Share:

0 Rangsangan: