23 August 2010

DIY : Speaker


Hujung minggu bagi seseorang pekerja seperti aku memang di nanti nanti kan.Dalam banyak banyak hari ,bagi aku sabtu ialah penghulu segala hari.Hari di mana dunia bertukar menjadi meriah semacam.Hari hari macam ni malaikat kucar kacir menulis kiri dan kanan. Jadi hari ini mesti di isi dengan sebaik baiknya. Masalahnya aku memang takda plan langsung untuk hujung minggu ni.Nak ajak girlfren tengok wayang,telah telah tak logik statement ni.Nak ajak kelvin makan nasik atas bukit, tuh kerja kerja lama.Tak patut sangat dah.Nak mengaji Quran,macam tak kena siang siang ni.

Fikir punya fikir ,at last ,aku cuba juga isi hujung minggu aku dengan perkara berfaedah..kerja ni mudah,menda kecik aja..tak banyak songeh.Dia bukan boleh kompelin pun.

Speaker ni aku jumpa tersadai dalam bilik ofis bapak aku,memang dah lama tak berbunyi.Sebab bapak aku bukan melayan lagu di ofis.Jadi aku pun rembat.Kondisi dia dah season namun masih berfungsi.Kaler pun dah jadi kuning langsat.Jadi proses pimp my speaker pun bermula

#1 kondisi asal

#2 Cat asas dahulu dengan kaler putih untuk hasil yang lebih kemas

#3 Hasilnya...Flat Black Speaker..


Share:

0 Rangsangan: