Penat Penat Penat

Tuesday, January 12, 2010



Sakit badan pun masih tak hilang.Weekend lepas rasanya aku lebih banyak memandu dari berjalan.Walaupun pun memandu tak perlu bergerak banyak,tapi kepenatan minda fokus ke jalan tu melarat sampai ke badan.Perjalanan aku bermula dari Kangar-KL-Muar-Melaka-KL-Putrajaya-Kangar memang memenatkan walaupun bekas pemandu van catering berjaya.Nak tulis pun tiada mood lagi.

Bila fikir fikir balik,citarasa muzik aku sekarang dah berubah.Dulu mau keras keras,lepas tu mula layan jaclyn victor.Sekarang aku layan nasyid.Layan gak brader opick ni.Macam nak masuk tabligh.

Opick feat melly goeslaw
dihempas gelombang dilemparkan angin
sekisah kubersedih kubahagia
di indah dunia yang berakhir sunyi
langkah kaki di dalam rencananya

semua berjalan dalam kehendaknya
nafas hidung cinta dan segalanya

dan tertakdir menjalani segala kehendakmu ya robbi
ku berserah ku berpasrah hanya padamu ya robbi
dan tertakdir menjalani segala kehendakmu ya robbi
ku berserah ku berpasrah hanya padamu ya robbi

bila mungkin ada luka coba tersenyumlah
bila mungkin tawa coba bersabarlah
karena air mata tak abadi
akan hilang dan berganti ( hilang kan berganti )

bila mungkin hidup hampa dirasa
mungkinkan hati rindukan dia
karena hanya dengannya hati tenang
damai jiwa dan raga

dan tertakdir menjalani segala kehendakmu ya robbi
ku berserah ku berpasrah hanya padamu ya robbi
dan tertakdir menjalani segala kehendakmu ya robbi
ku berserah ku berpasrah hanya padamu ya robbi
hanya padamu ya robbi

You Might Also Like

0 Rangsangan

Flickr Images