16 March 2013

Lunch @ Tea Garden Kangar

Gua pun dah buntu kalau bab pemakanan di Kangar sebab tekak gua asyik merasa menda sama aja hari-hari. Ditambah pula gua jenis memilih sikit jenis pemakanan ni so memang kedai-kedai makan yang sama aja gua rotate.

Tea garden ni memula gua ingat just jual air sebab menunya di dinding semua tulis air, tapi rupanya ada juga 10-11 jenis menu makanan. Dan yang lawaknya gua dan mrs dee dah pernah masuk sekali kedai ni tapi keluar balik sebab tak nampak unsur-unsur Halalan Toiyiban. Baru semalam lah baru aku tau dari kakak aku yang kedai "OK".

Aku order air tg signature coco yang sungguh awesome bagi aku sebab tak manis manakala mrs dee order air coffee pa taktau yang rasa macam coffee kikis kuali nujum pak belalang. Makanan pula aku ended up with chicken burger while mrs dee brown rice with chicken. Sebenarnya tadi memula gua nak pergi makan thosai di mapley aja tapi rupanya mapley sini jual thosai pagi dan petang aja. Terkinja-kinja brader waiter tuh gawang tangan nak bagitau aku diseberang jalan thosai xda sebab dia dah tau tuh favourite aku.

Dalam 40min juga rasanya baru makanan kami sampai, nasib baik tak lapar kronik. Haha. Perangai gua kalau lapar boleh jadi hulk. Bila makanan sampai, kelihatan ayam goreng tepung seketoi diapit dua biji roti dalam pinggan gua dan ayam yang sama dalam pinggan mrs dee. Rasanya tak sedap sangat sebab ayamnya macam terlalu garing dan kering. Kalau tanya gua, gua akan datang lagi untuk air but bukan makanan.The end.



Share:

0 Rangsangan: