09 May 2010

Trend


Dekat dekat exam ni payah sikit nak update blog,namun sempat jugak aku baca baca paper dan bukak FB tukar shift pekerja hotel.

Apa yang aku perasan kebelakangan ni dalam paper :-

1. Laki bini lawan tikam

2. Musim menembak bebudak oleh PDRM
- alasan untuk ditembak ialah kelihatan mencurigakan.Lepas ni kalau Aj yang muka blur tuh kena tembak memang aku tak heran.

3.Buang bayi
- aku nak buang sampah merata pun takut kena saman.Rileks depa..Kesian la masa depan budak budak tuh.

Top 3 Status Update Facebook orang Perlis

1. "Bemain boling di Perlis Bowl"


2. "Sedapnyeee makan kat secret recipe"


3. "gua lepak c-mart beb!"
- baru the store ada persaingan sikit.Ni asyik bersaing dengan bazar cina ,mana fight.

*kepada member member yang aku pinjam gambar,harap halal la na..hehehe..gua sensored kot!

Share:

5 Rangsangan:

Atiq said...

aku dah gi dah cmart tuh..besar kot..ala2 tesco...tapi sr dengan bowling xpi lagi...hahahaha

Anep said...

bangga aku jadi anak perlis..pasnih org luaq tnya apa ada kat perlis,dgn riak aku nak jwb "c-mart beb!" ..haha..boleh tambah lagik satu keindahan negeri perlis tuh dlm poster perlancongan..hehe

mat nan said...

ala stakat perlis apa ada sangat. wayang tak da. stadium macam apa ja.

habis tinggi pon looking good lama ja

Anep said...

ada CMart! KL ada ?

mat nan said...

kl tak da la. cmart tu ayam je. aku bet setahun tutup je.