19 April 2011

Our GYM


Petang tadi aku berkesempatan mencuba satu gym di area Petaling Jaya yang terletak di SS2.Gym yang bernama Our Gym ni terletak diatas resotaran nasi kandar Pelita.Untuk walk-in ,gym ini mengenakan bayaran rm10 namun terdapat pakej bulanan yang ditawarkan.Aku lupa berapa harga normal price tapi untuk student pakej rm60 sebulan dan charge pendaftaran rm30.Gym ini dibuka setiap hari kecuali hari Ahad bermula 8 pagi - 10 malam kalau tak silap dan tetapi hari Sabtu separuh hari.

Kelengkapan gym ni bagi aku nampak agak old skool.Ada yang berkarat dan ada juga yang dah usang.Namun untuk mereka yang hardcore dan tak pentingkan menda menda remeh ni , gym ni lengkap dengan semua kelengkapan senaman.Yang paling best ,banyak gila plate di gym ni.So memang tak payah berebut.Untuk mereka yang nak main kardio ,gym ini memang tidak sesuai langsung sebab tiada treadmill dan kelengkapan beskal kayuh tuh pon sangat antik.Sumpah! Model yang aku tak penah tengok langsung pun ada.

Aku pergi gym ni pukul 3 petang ,orang ada la dalam 3-4 orang tapi menjelang pukul 5 lebih ,orang makin ramai.Namun majoriti golongan veteran.Overall , kalau nak walk in bagi aku seorang student agak mahal la rm10 tuh tapi kalau dah amik pakej,memang berbaloi balik.








Share:

0 Rangsangan: