03 March 2011

Alfa Facelit


Kereta perdana v6 yang aku warisi ni memang sudah calar balar dan kemik kemik sana sini.Memandangkan aku plan nak mengenakan cat baru pada v6 ni , aku mengambil keputusan untuk melakukan sedikit perubahan kosmetik agar menampakkan penampilan lebih segar.Setelah survey serba sedikit di kedai kedai aksesori kereta area klang,shah alam dan damansara,aku menyerahkan tender ini kepada tak lain dan tak bukan kedai Siang Sing, Dengkil. Ini bukan lah pengalaman pertama aku ke kedai ni (pengalaman di Siang Sing #1) ,dan aku pun memang pernah ada pengalaman kurang enak dengan kedai ni (pengalaman di Siang Sing #2),namun dek kerena tawaran harganya yang berpatutan berbanding kedai kedai lain ,aku bantai sahaja.Keseluruhannya ,aku tukar bumper depan+lips ,bumper belakang,bulb dan antena radio.

Untuk pengalaman kali ini servis yang diberikan disini memuaskan walaupun selepas 2-3 hari menggunakan antena radio ,kualiti ia tidak memuaskan.So,Tauke kedai ,Ah Hui memberi refund semula.Dan yang bagusnya,kedai ini menyediakan servis untuk menghantar dan mengambil pelanggan dari rumah jika servis memerlukan masa yang lama.Nicee! dan bagi sesiapa yang nak ke sini boleh deal terus dengan si Ah Hui ni sebab dia rilekss dan boleh bawak berbincang.Tak macam pekerja dia yang kerek ....




Share:

0 Rangsangan: