19 February 2010

Berita Char




Dah 2 malam berturut turut aku pekena char nih.Ekceli malam tadi aku merancang untuk pekena yong di Uptown Damansara tapi uncle yong still cuti raya ,maka aku mengubah haluan ke uptown Kota Damansara mencuba nasib char di gerai lain pula.Kali ni port pilihan ialah di kedai yang kalo mengadap gerai,dia yang first sebelah kiri dari entrance. Kenapa aku pilih kedai ni ialah kerana ia turut menjual tauhu bakar iaitu backup plan aku kalau tak kenyang.Berbalik kepada rasa Char dia,nak kata tak sedap sampai nak marah tuh tadak la.Rasanya neutral,nak kata sedap sangat tak sedap,nak kata tak sedap , ok la.So jawapan dia OK la!!!

Kod:Char Uptown Kota Damansara 1

Char O Meter - 6/10

  1. Ranking Terkini Char (update 19/2/10)

  1. 1. Char Kampung Melayu Subang

  1. 2. Char kwsp,Kangar

  1. 3. Char Sungai dua,Penang

  1. 4. Char Berasmana,Kuala Perlis

  1. 5. Char Gani,Jitra

  1. 6. Char Ketam ,Taman Kemajuan

  1. 7. Char Terminal, Cyber

  1. 8. Char Batu Dua,Kangar

  1. 9. Char Uptown Kota Damansara 1

  1. 10. Char UM

  1. 11. Char Shah's Corner,DP,Melaka

  1. 12. Char Uptown Kota Damansara 2Kiri
Share:

0 Rangsangan: