06 June 2010

Libur


Ekceli aku ada banyak pengalaman yang hendak dikongsi bersama walaupun baru seminggu melakukan praktikal.Namun memandangkan aku sibuk bermeeting dengan CEO CEO serta menangani kes kes kritikal disiang hari dan meronda pos pos guard di malam hari (best weh,macam2 cerita ada),Balik rumah pun dah pukul 2-3Pagi,maka agak liat untuk meng'update' blog.

Dan sekarang,apa yang buat aku bertambah liat,ialah ini...

Terjumpa di dalam meeting room.Abaikan corak cadar,ia hanya sementara ok.
Cerah biji mata ber YM
Tak payah susah susah ke Jitra Mall lagi untuk menonton wayang

Share:

3 Rangsangan:

Anonymous said...

bila tah nk ajak aku tgk wyg buatn hg ni smbil makan kopok??hihi:P

Anep said...

apa dok anonymous ni..tunjuk la diri..boleh..mai menikah dulu

Anonymous said...

haha..ingt aku xtau taktik hg..xmgkn hg akan jumpa..hahah:P