12 March 2011

BROTHER'S


Aku memang kurang yakin dengan BROTHERS ni.Sebelum ni pun aku mintak mereka pasang audio kereta aku, pekerja bangla mereka telah ter rosakkan barang audio kereta aku.Namun aku anggap mungkin benda tuh berlaku secara tidak sengaja.Jadi kelmarin aku pun sekali lagi cuba khidmat dari BROTHERS untuk buat plat hadapan aku memandangkan telah hilang tiga angka.Apa yang aku tak puas hati,mereka mengenakan charge rm10 untuk upah pasang plat tersebut...WTF..tak pernah ada kedai aksesori mengenakan charge untuk upah pasang plat.Aku bersetuju sahaja memandangkan aku dah penat meredah jem dari kedai aksesori pertama sebelum tuh yang tak mempunyai huruf huruf yang menarik.

Dan yang buat aku tambah bengang,pekerjanya mungkin masih baru,tidak reti berbahasa melayu,telah memasang abjad abjad plat itu dengan senget.Benda ni aku perasan bila dah balik.So aku memang boikot BROTHERS lepas ni..SUcKS! setakat nak beli pewangi kereta boleh la.


Share:

0 Rangsangan: